Friday, June 17, 2022

Cuore.

2022.06.17. - 8 óra 5 perc -

Megkérdeztem, lenne-e szíves elmenni friss zsemléért a reggelihez. Két papírzacskóval tért vissza. Az egyikben a zsemlék voltak, a másikban egy meglepetés, nekem. Egy szívvel díszített sütemény s egy olyan szívószálas, dobozos multivitamin ital, amilyet a gyerekeknek vettünk régen, ha megszomjaztak a városban. Egész nap őriztem, tartogattam, vártam a legalkalmasabb pillanatot az elfogyasztásra.

Nem lehet eléggé megköszönni, ha valakinek egy szív alakú süteményről én, és csakis én jutok eszébe.

9 comments:

Éva said...

Mennyire megérdemled a szív alakú süteményt. Nem csoda, ha te jutsz valaki eszébe róla.:) Számomra is egy szív vagy minden adakozásával, törődésével, szeretetével.

Zsuzsa said...

De szép ez a kis sarok!!

Katalin said...

iri-aldasszomj,blogspot com said...

😗

Katalin said...

tényleg telitalálat az a két könyv egymás mellett :D

Katalin said...

valahányszor rápillantok a posztodra, mindig újabb gyöngyszeme gurul elém belőle: ez a mondatod, annyira meghatott:
"Egész nap őriztem, tartogattam, vártam a legalkalmasabb pillanatot az elfogyasztásra"...mert ismerős ez az élmény, az ajándék okozta öröm féltő-óvó őrizgetése, olyan kedves (és annyira hálás vagyok, hogy felidézte az én ilyen emlékemet)

Zöld Anikó said...

Kedves Márta! Köszönöm a mait is. Olyan kicsit, mintha nyári advent lenne... Kérni szeretnék most. Engem a falon lévő (hímzett?) kép érdekelne közelebbről... lefényképeznéd? Köszönöm. Anikó

márta said...

Anikó, a hímzés az Oliviagreen Embroidery szép munkája, az Instagram oldalán megtalálható az enyém is. :)

https://www.instagram.com/oliviagreenembroidery/

Zöld Anikó said...

Köszönöm.