Wednesday, August 31, 2022

Képeslap Isle of Skye-ról.

Szeretettel üdvözöllek a világ egyik legkülönlegesebb vidékéről. Ma reggel továbbindultunk Inverness-ből, s bár én eredetileg feltétlenül fel szerettem volna utazni északi irányba, John O'Groats-ig, sőt, arról álmodtam,  komppal esetleg még tovább is, az Orkney-szigetekig, erről végül idő hiányában lemondtam. Majd legközelebb. Helyette a Skye szigetének egy részét jártuk be. Kopár dombok, szikár hegyek, legelésző juhnyájak, a tájat beborító hangabokrok, a tenger - mindez meghódította a szívemet. Készült néhány fotó, de a legtöbb szépséget csak néztem, teljes szívvel és jelenléttel. A legkedvesebbet küldöm el. Ez vagyok én, a végtelen közepén, amint megállok egy pillantra s azon tűnődöm, mély köszönettel, milyen messzire eljutottam...

15 comments:

Katalin said...

imádom a képeslapjaidat♥

Katalin said...

https://docplayer.hu/15829994-Jessica-brockmole-levelek-skye-szigeterol.html




:))

Katalin said...

mindenre rákeresek, amerre jársz, nagyon élvezem :)))
ezek a színes házak pazar látvány sokak számára: http://www.traveljournal.hu/wp-content/uploads/2016/11/SAM_4972-1.jpg

Zsuzsa said...

A Jessica Brockmole könyvet én is ajánlom, egyik kedvenc könyvem!

Zsuzsa said...

Isten, bár én is eljutnék egyszer majd ide!

Katalin said...

Zsuzsám, hát eljutunk, ...ha csak lelkileg is kicsit, minden utazó ad valamit belőle, mi meg felcsipegetjük a képeslapjaik által:
:)))

https://vjm.hu/isle-of-skye-a-felhok-szigete/

Zsuzsa said...

Addig is ovi felé indulok a 2 kisfiammal :-)

Katalin said...

legalább valami skótkockásba bújjunk :)

Anonymous said...

Én is rákeresek mindenre, ahol jársz, elolvasok róla mindent amire csak időm van, olyan mintha egy kicsit én is veled utaznék…
A fotód zseniális! Olyan mintha eggyé váltál volna a természettel, a környezeteddel.
Csodálatos!
Érezd jól magad!
Piroska

Éva said...

Minden nap itt vagyok többször is, örömmel olvaslak, és nézem a képeidet. Olyan jó, hogy írsz, így ott vagyok veled a nyaralásotokon. Jó dolog ez a 100 day project.:)
Én is megnéztem a neten a megemlített helyeket. Azokat is, ahova szerettél volna elmenni, és azokat is ahol éppen vagytok.

Zsuzsa said...

Képzeld, 2 éve egy turiban vettem egy eredeti, eredetvédett skót kockás gyapjúból készült táskát. Iszonyú drága eredetileg, de vki gyakorlatilag használat nélkül túladott rajta, és így az enyém lett. Ami plusz vicces, hogy a zsebében volt egy pár pennys bélyeg :-)

Katalin said...

Zsuzsaaaaaa!!♥
:)))))

Katalin said...

szenzációs, ma legyen ez a nap a skótkocka napja (szolidárunk a tanárokkal is vele)

Katalin said...

https://www.facebook.com/visitinvernesslochness/photos/pcb.2473187192823490/2473187142823495/

Zsuzsa said...

Ez volt a 79.bejegyzés. Sajnos. Vagyis hála Istennek, hogy már olvashattunk ennyit.