Sunday, July 6, 2008

A (nemlétező) nyelvtudásomról

tájékoztatván mondom: tegnap valaki azt mondta, hogy igazán sokat fejlődtem az elmúlt néhány hétben, amit nem egészen hiszek, mert pont vele beszélek úgy, hogy a fele mondatot angolul, a másik felét németül mondom. Ahogy sikerül, meg ahogy eszembe jut, mert egy nyelv-saláta van a fejemben. Ma pedig, láttam egy babaárust, és megkérdeztem tőle, hogy ő varrta-e a babákat...Erre ő mosolygott, és azt kérdezte, hogy portugál vagyok-e. :) Egy magyar, aki portugál akcentussal beszél németül. Ez lennék én.

3 comments:

idrah said...

:-)
Tőlem mindig azt kérdezik, svéd vagyok-e?

Anonymous said...

Tőlünk egyszer Târgovişte-n kérdezték, hogy németek vagyunk-e, mert nem ismerik azt a nyelvet amit beszélünk (magyarul beszéltünk).

Laszlo said...

:))))
Nem mondtad neki, hogy "ollario, mollario"? :P