Tuesday, July 15, 2008

Reméltem, hogy

nem jut eszébe senkinek megkérdezni...szóval, ma sem voltam futni. Egyrészt: hova ez a nagy sietség, hát Scarlett is nemmegmondta, hogy holnap is lesz nap. Másrészt: kb. 5-kor kellene kelnem, hogy körbefussam a várost, és ennek következtében egy idő után, hosszú távra tervezve, friss és fitt legyek - de rövid távon nézve: hat körül már frissen és jókedvűen kellene készítsem a reggelit meg a tízórait Tibinek, mint a derék asszony...És hát futás nélkül is csak kivonszolom magam a konyhába, se frissen, se túl jókedvűen, viszont mindig mérsékelt derűsen. De például ki mondta, hogy csak reggel lehet futni. Ezért tegnap megpróbáltam délben, mikor a parkban terelgettem a gyerekeket. Az meg azért nem jó, mert a hátizsák ide-oda lötyög rajtam. Este meg már...na, az este az jó lenne, de kitalálok én valami jó kifogást ezzel kapcsolatban is. Szóval, bárki beláthatja, hogy jelen körülmények között nem csoda, ha ma sem futottam.

21 comments:

Anonymous said...

Én vagyok az első, aki belátom! Én is az estékben gondolkodom, de hát belátod, ugye, hogy...khhm...:)

Laszlo said...

Ma már szerda van. Ma sem?

Anonymous said...

oszkar: te mar igen? :))
s ha szerda van... o lehet csutortokot mond... c'est la vie ;)

Laszlo said...

:))

Szerintem csütörtököt mondott... mint én is :D

Anonymous said...

Nekem még a férjem is versenyt hirdetett, hogy ki jár futni kitartóbban (csak azért, hogy erőt adjon). Nos :):) :) a végén már csak ő járt futni.

márta said...

Anna: este örülünk, ha nyugtunk lehet egy kicsit...:)
Oszkár: még mindig szerda van, és ma sem. :)
Gira: de neked legalább tényleg nyomós érved van, hogy nem tartasz ki...:)

Laszlo said...

Már pont akartam kérdezni :)))

Laszlo said...

Várj, ma már csütörtök!
Ma sem??

márta said...

Minden áldott nap meg fogod kérdezni? :) Annyira ismerhetsz már, hogy ha igen, akkor olyan nagy esemény lesz, hogy azonnal beszámolok róla. (Zsazírlányok?..:)

Anonymous said...

tenyleg marta, kerdezd meg oszkartol, hogy az ajris csajok futkaroznak-e korulotte? :))

Laszlo said...

:))
Minden áldott nap!

Ja és az ír lányokkal egyre jobban állok. Még nem fotózgattam őket ugyan.

Anonymous said...

ugyan mar oszkar :))
varjuk a pictorial-t ;)

Laszlo said...

Hát azt nem ígérem biztosra :P

NadeMárta! Ma már péntek? Ma sem?? :D

márta said...

Szerinted? :)

Laszlo said...

A választ nyilvánvaló. És pont ezért meg kellett kérdezzem :D

Laszlo said...

Márta, ma sem??

Laszlo said...

Na már nem is válaszolsz... :P

Tudom, hogy majd ha szaladni fogsz, azért fogod tenni, hogy beírhasd a blogodba :))

márta said...

Hiába provokálsz. :)

Anonymous said...

úgy úgy. Ne hagyd magad, Márta!:D

Anonymous said...

Egyébként én is elhatéroztam, hogy a tengerparton majd fogok szaladni, merthogy az milyen klassz. Hát itt meg is rekedt a dolog, amúgy:))

márta said...

Nem is tudtam, hogy tengerparton voltál...Úgy mennék én is. Reggeli futáshoz koránkelés szükségeltetik, mert utána már ellepik a partot a strandolók.