Thursday, July 3, 2008

Amugy itt nagy


melegek vannak mostansag, de mikor mar tobb a soknal, akkor szokott jonni egy jo kis nyari zapor, amit en a balkonon szeretek megnezni, es szerencsere eleg nyitott balkonrol van szo, tehat esely van az elazasra is. Ja, es vegre kinyilt a levendulam.
A balkonrol jut eszembe...egyik nap Tibivel ott beszelgettunk, elveztuk a kilatast, es hat eppen jott a vonat. A kedves kis piros vonat, ami orankent viszi a nepeket Weimar es Kranichfeld kozott. En meg elkezdtem integetni, nem tudom miert, mert felnottek ilyet mar nem csinalnak, sot mar a ket nagyobbik lanyom sem, egyedul Eniko nem veszitette el meg a gyerekek azon os-tudasat, hogy a vonatnak integetni kell. Meg is kerdezte kedves-viccesen Tibi, hogy :"Normalis vagy?:)" Na, es neztek az emberek a vonatbol, hogy mit akarok, DE volt egy szemely, aki visszaintegetett. Az elmult par napban, mikor nem volt lehetosegem irni, ez volt a legkedvesebb elmenyem, es gondoltam, megorokitem, mielott elfelejtem.

5 comments:

Anonymous said...

ott nagy? hat akkor itt bent nalunk milyen van? :)
gyereknek lenni nem szegyen. amugy az urad mar igazi felnott? van diplomaja belole? :)) reges-regen... amikor a nemzetkozi vonatbol kidobtak egy-egy ragot az integetes dijazasakent :)
az ekezeteket meg elo kell szedni, hidd el, ott bujkalnak abban a gepben ;)

Laszlo said...

Gyere Írországba. Itt 15-20 fok van :)
De szerintem itt is eléggé csodálkoznak, ha integetsz a vonatoknak :P

Aranyos! :D

Anonymous said...

:)))ezt most egyszerüen csak élveztem!!

Anonymous said...

nekem nagyon tetszett ez az integetős történet,igazán :)

Andi said...

Marti, te az a fajta ember vagy, akit neha latok a vonatablakbol, vagy a hajorol, vagy mas transzportalasi masinarol, te vagy az az ember, aki integet, es akirol azt gondolom, 'milyen fantasztikus ember, bar en is ilyen lehetnek, hogy integessek amikor elmegy egy vonat mellettem', gondtalansagrol, es eletszeretetrol arulkodik.