Wednesday, July 9, 2008

Aztán. Tejesdoboz-reciklálás 2.


Én már régóta vágyok egy szép kis babaházra, ahogy Tibi is "karácsonyi ajándék a lányoknak" címen nemrég vett egy távirányítós autót, hozzá autópályarendszert, vagymit. Titokban már kipróbálta, de mondtam neki, hogy már csak hat hónap karácsonyig, aztán nyugodtan játszhat vele nyíltan is :) Szóval én mégsem veszek babaházat, addig nem, míg a tejedobozokból ilyen szép kis kuckót épít Anna a manójának. Mazsola íróasztala teásdobozból készült, papírzsebkendőből az abrosz, és a cérnagurigám a rokka szerepét tölti be.

7 comments:

Laszlo said...

Karácsonyig még felépülhet egy másik ház, amiben lakjatok néha... :P

amilgade said...

:-) Most is bebizonyosodott, hogy a férfiak egy kaptafára készültek! ;-) A férjem tavaly karácsonyra Macusnak vett egy távirányítós autót, amivel azóta is játszik (a férjem)! :D

Nagyon ötletes a babház. Nem is tudtam, hogy a manók még fonnak is!! ;-)

SKata said...

Ez a babaház totál lenyűgözött,most majd én is hagyom a házitejet a csudába,mert ilyet akarooook:DDDDDDDD!!

Anonymous said...

nagyon ötletesek ezek a lányok!!!Szuper...én is mindig babaházikorol álmodtam...na,de nekem 2 fiam van....de azért mégis van nekik:D:D...és karácsonyra kapták;)

encóka said...

hiába no, lányos anyukának lenni jó!

Anonymous said...

Ez tenyleg nagyon jo:) es az elobbiek is

Rena said...

Annyira szerettem én is ilyenket csinálni gyermekkoromban.
Lehet hogy lakberendező vagy belsőépítész lesz belőle, mondjuk belőlem nem lett, de gondolkoztam rajta :)