Friday, July 11, 2008

A mai napom

rendkívül hasznosan telik. Mivel Tibi jólmegérdemelt szabadnapját tölti, ő is itthon van, és rengeteg szép és jó dolgot terveztünk mára: kirándulás + grillparti valami kollégánál, valamint reggel sokáig-alvás. Ehhez képest hét előtt kiugrott az ágyból, és villámgyorsan felöltözött, mert azt hitte, rossz helyen parkolt tegnap este ( és most biztos örülni fog, hogy így kipletykálom.) Aztán rájött, hogy hát nem is, de nekem még egy fél óráig hangosan dobogott a szívem, annyira megijedtem. Aztán azóta volt reggeli, meg tízórai, meg ebéd, talán uzsonna is, már nem emlékszem, mert valaki állandóan enni kér. "Nincs valami kis ennivalóóó?":) Kirándulni nem mentünk, mert ellötyögtük az időt, és a grilles kollégával végül is úgy alakult, hogy ő jön hozzánk, mert rájött, hogy nincs is grillsütője, az meg már milyen lenne, hogy grillparti grill nélkül, ugye. Úgyhogy így valahogy. Most pedig a változatosság kedvéért megyek, és készítek egy kis harapnivalót.

4 comments:

Anonymous said...

arrafele szeretik a pulickat? :)) just in case of emergency ;)
tovabbi jo lazitast.

márta said...

:)) Mind gondolkoztam, hogy mi az a "pulikka"? Már németiesül olvasom a betűket, vagymi...

Laszlo said...

:)))

Éhes vagyok én most éppen. Nincs egy kis harapnivaló??

márta said...

De, van. :)