Thursday, July 31, 2008

Nehezebb egy

új szokást felvenni, mint gondoltam. Merthogy persze, hogy nem voltam futni ma reggel. Mentségemre szólva, tényleg elég sok a dolgom, és Enikő pont akkor ébredt fel, mikor nekem lett volna egy szűk fél órám az önmegvalósítás, na meg az újabban szűkké vált nyári nadrágaimba való normális beleférés érdekében felveendő új szokás kialakítására, ha értitek, mire gondolok. Szóval, nem adom fel, már csak azért sem, hogy legyen, miről blogot írjak hétköznapi életem eseménytelenségéből kifolyólag, meg aztán nincs kedvem új nadrágokat venni.

3 comments:

Laszlo said...

:))))))

Márta, én személyesen nem is gondoltam, hogy ma is mész. Amúgyis nem árt a kis szünet :P

Na és aztán csak hajrá az új szokás kialakításában!
(Nem is tudtam, hogy ez volt a célja :D, de azért kár lenne a sok jó nadrágért...)

Laszlo said...

Tudom, hogy nehéz felvenni az új szokást, mert ezzel a szaladásos szokással én is kinlódtam, aztán sehogysem sikerült felvenni :)

Andi said...

Ugy hallottam ahhoz, hogy kialakitsunk egy uj szokast 21-szer kell veghezvinni a dolgot, pl. ha 21-szer egymas utan elmesz futni, akkor az termeszetesse valik a szamodra.
Talan valami tudosok szurtek le ezt a kovetkeztetest, mar nem emlekszem hol hallottam.