Saturday, December 11, 2010

11.


Nem tudok aludni. Iszom egy forró teát aztán megpróbálom megint. (Talán mégsem kellett volna tegnap este karácsonyi vásárba menni, akkor nem fájna tán megint ennyire a torkom, meg a fejem, meg a...de hagyjuk, Szerb Antal mintájára * mondom, amit mondok: A nátha magánügy, úrihölgyeknél...)
Sokkal szívesebben beszélek arról, amit tegnap villanyoltás után láttam a gyerekek szobájában. Anna elfüggönyözte az emeletes ágy alsó részét, ahol ő alszik, majd lámpafénynél szorgosan szétvagdosta egyik blúzomat (nem baj, úgysem akartam már hordani), és pici valamit varrt karácsonyi ajándékként a nővérének. Azért nem mondhatom meg mit, mert az titok. Így Karácsony körül csak úgy repdesnek a titkok a világban, nem illik észrevenni őket.
Elmentem gyógyulni, majd jövök.


* "A magányosság magánügy, úriembereknél". (Szerb Antal, Gondolatok a könyvtárban)

12 comments:

Gál Edith said...

No, akkor nagyon hamar gyógyulj meg!!!

Babi néni said...

Jobbulást kívánok! ♥

liv said...

De szép. Jobbulást, együttérzek.

Kóczi Csilla said...

Mielőbbi gyógyulást, Márta!

. said...

egy kis segítség

iri said...

egyutt szenvedek veled"uriholgykent", de megertelek, mert nalam ez mar a harmadik 2 honap alatt.De az irasod vidit!

Monika said...

Óóóó:( A torokfájás....
Tegnap este nekem is megint fájt a torkom,gondoltam is: na,ezért voltam itthon gyógyulni?pedig én még az orromat sem dugtam ki ,nemhogy vásár.....
Sok C vitamint szedjél,napi 1500 mg is jöhet -orvos mondta-napi 3x 500 mg.És SOK folyadék...

Mónika said...

Csatlakoznék az úri-hölgyek társaságához!
:D
Milyen kedves ez a fajta titoktartás...
:)

† Nightmare † said...

Oh, hát mindenki náthás. Sok-sok úri-hölgy, köztük én is.
Jobbulást mindenkinek! :)

Bizony sok a titok, de milyen jó is a meglepetés a nagy titkolózás után! Megéri. :)

Zsuzsa said...

Kedves lányaid vannak!
Gyógyulást kívánok!

honfiviki said...

Én is most kecmergek ki a torokgyusziból. De legalább volt egy lassú napunk. :) Jobbulást kívánok, gyógyulj meg mielőbb!
A titkok pedig jók, most ebben az időben, karácsony környékén...

márta said...

Köszönöm az együttérzést, én is viszont, mindenkivel együttérzek. :)