Tuesday, December 7, 2010

7.


Ma reggel nem a legrövidebb uton jöttem haza az iskolából, ahova elkísértem a nagyobbakat (meg cipeltem a táskájukat), annyira fáradt voltam a második kialvatlan éjszaka után (a kicsi beteg, nem alszik jól, hát akkor én sem...), hogy úgy gondoltam, feltétlenül sétálnom kell egyet a még sötét utcákon, közben havazott csendesen, közben Handel Messiásából énekeltem részleteket, de csak magamnak, belül, mert akinek nincs túl jó hangja, az csak így belül de azért így is nagyon-nagyon szép...

11 comments:

liv said...

De szép bögrincsek! Tegnap rám is rámtört a bögre-láz...aztán csak egy új sütisdobozt vettem arany szarvassal a tetején.

Kóczi Csilla said...

Mielőbbi gyógyulást a kis betegnek!

Kőrösi Mercédesz said...

Jobbulást és elég alvást!

Viki said...

Szeretem ezeket az adventi bejegyzéseidet!:)

Gál Edith said...

Gyógyulást a kis betegnek!!

honfiviki said...

Meghallgattam a részletet és annyira szép! Köszönöm ezt is és mindent!

leda said...

Jobbulás Enikőnek!
Igazán jó zenei ízlésed van! Böjtben Máté-passió, adventben Messiás! :) (Én még szoktam ilyenkor Bach: Karácsonyi oratóriumot is hallgatni, énekelgetni. :))

iri said...

Itt jartam mar reggel, s hallgattuk is az ajanlott darabot s nemcsak.De csak most irom , koszonom!

Katalin said...

Annyira annyira szeretek jönni ide, annyira jó kicsit elidőzni Veletek.
Ez az értelme, köszönöm, az adventi bejegyzéseidet(is)

Katalin said...

SA bögrék csudálatos szépségesek, de a fotó is varázslatos

márta said...

köszi