Sunday, December 12, 2010

12.


Ezt a bejegyzést rocksztár frizurával a fejemen írom. (Tegnap este vizes hajjal feküdtem le, nem volt már valahogy erőm megszárítani, aztán a férjem megsajnált és megszárította ő nekem, precízen és alaposan, így reggel láttam, minden szál hajam az égnek áll, de nem annyira rossz azért mint amilyennek hangzik, majd lelapítom valamivel.)

Mi már meg is gyújtottuk a harmadik gyertyát, tegnap. Ez úgy volt, hogy a gyerekek nagyon szerettek volna maguknak egy saját, külön, pici karácsonyfát. Ha már nem lehet nekik külön szobájuk, külön macskájuk (sajnos közös sem), pónilovuk, nem kaphatnak két méteres plüsskutyát, mittudomén. Hát így van nálunk két héttel korábban máris karácsonyfa a gyerekszobában. Nagyon szép. Szerintem nagyon fontos néha teljesíteni a gyerekek ésszerűtlen kívánságait. (Az enyémeket is.)

A mélységes lelki gondolatok mellett ilyen jelentéktelen(nek tűnő, de engem ezek éltetnek) történésekkel van kikövezve az én adventi utam. Mindkettő fontos. Nagyon szép, jó és békés ( meg hát amilyen sikerül) vasárnapot kívánok, mindenkinek.

8 comments:

Katalin said...

Gyönyörű szép az Ádventi utad:)

penzesbea said...

én pedig egészen elérzékenyultam attol, hogy a férjed száritotta meg a hajadat...

iri said...

En szerettem volna kepet is.Minden olyan csodalatos ujbol itt.Maradj ilyennek "(jelentektelen)nek tuno)"
Aldott vasarnapot neked is!

OLGA said...

Kivánok áldott,békés adventet!
Olyan jó téged olvasni ,már oda is képzeltem magam a karácsonyfátok alá .Kellemes ünnepet kivánok az egész családnak ,a vendégeidnek is!

Zsuzsa said...

Nekem is tetszik a te utad...:)
és a fátok is, azokkal a gyertyákkal. Gyerekkoromban nekem is olyan fám volt, de most sehol sem találok olyan kis csipeszeket.
u.i. már szinte egy hete nálunk is áll a fa:)
További áldott szép vasárnapot kívánok nektek!

Noémi-Ruth said...

jó, hogy vannak ilyen életútak...

Klári B. said...

Tetszik a lanyok faja... es ha jol latom ok is diszitettek... :)

Angéla said...

nahát ez már igen, egy kis romantika: hogy a férjed szárította a hajad... ezt már rég vártam!