Tuesday, December 6, 2022

6.


 

7 comments:

Julianna said...

Köszönjük,csodás volt!

Zsuzsa said...

Szia! Megérte. Segít. Most hallgattam meg, a munkahelyemen, az íróasztalnál. Mikor megláttam az emaileket, ami mind munka , eszembe jutott, hogy még ma nem néztem rá a blogodra. És tessék, pont passzol. Köszönöm.

f.klarcsi said...

Ki is kerestem a könyvedben! Jókor jött. Mindig meghat, ha látlak, és ha hallom a hangod. Legyen nagyon szép napod Neked is!

szabolcsfi said...

Örülök, hogy van idén is naptár. Asszem 2012-ben követtem végig az elsőt, és azóta majd' minden évben követem. Bár egyszer, úgy 5-6 éve, egy kicsit zokon vettem, mikor azt írtad valakinek, hogy köszöntöd mint egyetlen férfi olvasódat. Jól van, gondoltam, attól még itt vagyok. :) Annak is örültem, mikor az új könyvről hallottam. Nem szereztem még be, de tervben van.

Katalin said...

sajnos nagyon megfáztam, orrom is, fülem is nagyon bedugult, nem hallok semmit a videódból, de utólag is meg fogom hallgatni majd

Anonymous said...

Olyan jó újra látni, hallani téged Márta!
Áldott, békés, nyugodt adventet kívánok.
P.

márta said...

Köszönöm nektek! :)