Sunday, March 18, 2007

Újra itthon

  Késő délután érkeztünk haza Zsolt esküvőjéről, és én annyira, de annyira fáradt vagyok...Mielőtt bedőlnék az ágyba, még írok egy kicsit.
  Szép volt, jó volt. Nagyon sokan eljöttek, ami egyértelműen pozitív, egyedüli hátránya az, hogy az ember rohangál egyik ismerőstől a másikig, megígéri neki, hogy majd még beszélnek az este folyamán, amit aztán persze nem tud betartani.
  "Leg" - dolgok:
  1. A legszebb menyasszony, akit életemben láttam: Ildikó
  2. A legjóképűbb vőlegény : Zsolt
  3. A legígéretesebb dolog: legalább hárman megígérték nekem, hogy a közeljövőben meglátogatnak.
  4. A legidegesítőbb mondat: "Jaj, de sovány vagy!" Köszönöm mindazoknak, akik nem mondták :)
  5. A legnagyobb győzelem saját magamon: nem sírtam el magam a köszöntésem közben. Ettől nagyon féltem, mert én még a menetrendváltozástól is elérzékenyülök.
  Beszámoló folytatása majd következik. Jó éjt!

3 comments:

Időbeosztás-guru said...

Nagyon jó volt a mennyegzőn, veletek találkozni. Hogy (túl) sovány vagy-e vagy sem, azt nem tudom, de tény, hogy te mindig egyre jobban nézel ki, ahányszor csak találkozunk. Ha bizonyitékot akarsz, majd nézd végig a fényképeket...:)
Ildikó tényleg nagyon szép menyasszony volt.

Fraktál, a naplopó

csillag said...

Teljesen egyetértek a fentiekkel :)

márta said...

Nagyon drágák vagytok. Naplopó, te voltál valamilyen bókolásfejlesztő tréningen? Mert nagyon értesz hozzá...:)