Tuesday, March 27, 2007

Szülinap



   Tegnap 30 éves lettem. Fura úgy gondolni magamra, mint egy harmincévesre, mert belül kevesebbnek érzem magam. Anyósom is mondta egyszer, hogy néha a tükörbe néz, és csodálkozik, hogy ráncokat lát, mert ő belül fiatalnak látja magát. Na, nekem még nem kell ráncokkal szembenéznem a tükörben, csak itt-ott néhány szarkalábbal, de ez nem zavar.
   Nem tagadom, kicsit elgondolkoztam tegnap, csak úgy, az életemről, hogy mire jutottam ennyi év alatt, meg ilyesmi. Éppen ezért nem volt az a hű de bulis hangulatom, de hát ilyen is kell legyen. Elégedett vagyok az életemmel. Ez persze nem jelenti azt, hogy elértem a csúcsot, mert rengeteg olyan terület van, ahol még gyerekcipőben járok, sok bizonytalanság van, ami egy harmincévesnél már illenne, hogy ne legyen. De azt mondják, fejlődni, tanulni sose késő.
  Rengeteg üdvözletet, köszöntést kaptam, amit itt is köszönök, nagyon-nagyon jólesett. Nem tudtam, hogy ennyien szeretnek. Bemásolom a Sárától kapott üdvözletet :"Anya. Kedves anya nagyon szeretlek és kérlek hogy soha de soha nefelejcsélel." Mintha ő olyan kislány lenne, akit csak úgy el lehet felejteni... Enikőtől kaptam egy pici homoktortát és Anna egész nap ontotta a szebbnél szebb szülinapi rajzokat. Tibi pedig adott nekem egy 200 db-os cicás puzzle-t, amit azóta sem sikerült kiraknom. Én csak azt mondtam, hogy szeretek puzzle-t kirakni, és nem azt, hogy tudok is :)
  A képek tegnap készültek a játszótéren, jól nézzétek meg, mert itt pontosan 30 éves vagyok. Se több, se kevesebb:)
  

3 comments:

Adona said...

boldog szulinapot kivanok en is, meg ha el is kestem egy napot :)
kisebb koromban azt hittem, hogy a 30 ev mar nagy ido, de ma mar tudom, hogy nem epp igy van :) es mindig fiatal az, aki bentrol fiatal marad :)

csillag said...

megnéztelek jól és úgy éreztem, meg kell neked mondjam, hogy nem nézel ki 30 évesnek :)

Anonymous said...

ajjaj... most megint feladtal egy kerdest nekem: Mit jelent csucson lenni? :) s mi a csucs? :)
az evek szamait lehet elvezni, s jol eljatszani veluk. en pl. annyira elveztem, hogy elertem azt a kort amikor mar 1001 eves voltam, aztan eljott az 1001+1 s most nem tudom mennyi vagyok mar :)
Nehez unnepi hangulatot napra pontosan betervezni. De emlekezetes napok maradnak ezek, foleg, hogy en se tudom elfelejteni azt a szulinapomat amikor fogorvosi szekben ultem es kezeltem, en vittem a viragot, pedig en voltam az unnepelt ;)
en csak azt kivanom, hogy Elettel teli eved legyen ez uj eved is :)