Monday, March 19, 2007

Egy kába nap végén

  Egész nap olyan kábult voltam, mint egy hangya, amelyik mellett elhaladt egy gőzmozdony. A hasonlat kitalálója Tibi, de nagyon tetszik, és szeretném, ha elterjedne. A három prücsköm a változatosság kedvéért már megint betegecske, meg azt hiszem én is. Illetve hol az vagyok, hol nem, félóránkénti váltással. Ma pakolásztam, kimostam két adag ruhát, mosogattam, porszívóztam, feltöröltem, főztem, időnként meg ágynak dőltem. Megnézegettem az esküvői képeket, írtam néhány emailt, Annával kiraktunk egy puzzlet. Illetve inkább ő rakta, én csak néztem. S ezzel mindjárt vége is a napnak.
  Ja, és felhívott egy barátnőm, akinek visszautasítottam a kérését, és most lelkiismeretfurdalásom van miatta. Azért utasítottam vissza, mert elhatároztam, szeretném, ha az igenem igen lenne, a nemem pedig nem, de ha másik oldaláról nézem a dolgokat, nem tudom, néha és jelen esetben is nem-e azt jelenti, hogy azt teszem, amihez éppen kedvem van, és ha valamihez nincs kedvem, akkor nem teszem.

No comments: