Tuesday, March 13, 2007

Ugandai gyerekek



9 comments:

kiddos said...

es? hol vannak, miert, mit jelentenek a kepek? :)

Anonymous said...

Szerintem Ugandaban :)
Mielott a cimet olvastam volna, csak a kepeket latva megijedtem, hogy hogy lettek egybol ilyen feketek es sovanyak a lanyok...
Jozsi

márta said...

Írtam egyik bejegyzésemben az ugandai barátnőmről, Gladesről. Ez a két kisgyerek azok az árvák közül valók, akikre gondot visel. Azért tettem fel őket, mert szerintem nagyon aranyosak, és a szívemen viselem a sorsukat. A fenti képen levő kislányt Nakotonak hívják és éppen vízet hoz vagy visz.

Anonymous said...

ertem en, csak igy mar sokkal szemelyesebbek a kepek. a kornyekunkon is vannak sovany gyerkocok... arvak... s kozben ott diszelget a Dogs SOS banner... elkepeszto, hogy miket tud az ember csinalni...

márta said...

Jó lenne megváltani a világot...Este hallgattam egy riportot egy lelkes állatvédővel a Kossuth Rádióban. Elképesztő, hogy mennyi pénzt áldoznak pl. arra, hogy kutassák a farkasok viselkedését. De hogy minek! Közben meg gyerekek éheznek.
Amúgy kösz az érdeklődést. Rosszul esett volna, ha senki se kérdezi meg, kik ők.

márta said...

Remélem, senki sem akar belekötni abba, hogy hogyan hallgattam a Kossuth Rádióban a riportot egy lelkes állatvédővel :)Természetesen a konyhában hallgattam a Kossuth R. azon adását, amelyik egy riportot sugárzott az állatvédővel. Na, minél tovább magyarázom, annál inkább belegabalyodok.

márta said...

Hihi! Egyszer egy kedves barátunk megírt nekem egy cd-t M.W.Smith és Chapman zenéjével, mert tudja, hogy szeretem. A következő sms-t küldte:"M.W.Smith és Chapman vár rád egy cd társaságában." Meg is kérdeztem azonnal, hogy hol, mert még sose várt rám egyszerre két fickó egy cd társaságában :)

Időbeosztás-guru said...

Nekem az első gondolatom az volt, hog y a WorldVision oldaláról vannak ezek a képek http://www.worldvision.org/ Itt van egy olyan program, hogy gyerekeket lehet szponzorizálni, vagyis a havi szükségleteiket fedezni. 30-40 dollár havonta ezeket fedezi (bocs, hogy ide beszúrom)
Clean Water
Nutritious Food
Health Care
Educational Opportunities
Spiritual Nurture

Adona said...

tegnap ifin az Atalakulasok 2-t neztuk meg, tobbek kozott az ugandai ebredesrol is szo volt. Eszembe jutottak ezek a kepek :)