Saturday, March 24, 2007

Álmos szombat

  Hát rég volt ilyen álmos, teszetosza szombatom. Nem sok értelmeset csináltam reggel óta, az biztos. Ülök egyik helyről a másikra. Kinnt esik az eső. Kimentünk a gyerekekkel, miután vagy egy órát csak készülődésre fordítottunk. Így szokott ez lenni, nagyobb a nekikészülés, mint  maga a séta. Kimentünk, hogy megmentsük a csigák életét a pusztulástól. Ha nem tudná valaki, mi vagyunk Pápa-város Hivatalos Csigamentő Kommandója, azaz PHCsK. Eső után, most közben, ki szoktunk menni a bicikliútra, hogy az odatévedt csigákat visszarakjuk a fűbe. Rengeteg csiga köszönheti nekünk azt a kis lassú életét, de most EGY SEM volt kinnt. Hát hazaballagtunk.
  Talán mégis sikerült tenni valami maradandót, ugyanis Sára kihozott magával egy borzalmas hangú sípot, és azt fújta végig, mondván azzal vidítja fel a kutyákat. Igaz, hogy csak egy kutyával találkoztunk, ott ázott szegény egy kerítés mögött. Nem értettem, mit jelent az ugatása, de ha azt, hogy "ihaj-csuhaj, ilyen vidám napom sose volt még!", akkor már nem hiába keltünk fel ma:)

9 comments:

natikrisz said...

:))))))))))))))))))))))))))))

Nagyon jók vagytok! Nevetgélek itt magamban 5 perce:) Csak halkan, mert Bálint szunyókál. És én is olyan álmos vagyok, hogy lehet mindjárt mellébujok.

Nekünk szép ez a nap: úgy tűnik, hogy sorsdöntő pillanat érkezett el. De nem árulok el semmit, csak ha lesznek fejlemények. :D

márta said...

Hát hazudnék, ha azt mondanám, nem vagyok kíváncsi :) De kivárom a fejleményeket, úgysem tehetek mást. Jó, hogy van mit várni.

Betti said...

Nagyon szórakoztató volt olvasni a mai bejegyzésed, bár gondolom átélni nem mindig. Sétához nekem csak két gyerkőcöt kell "előkészíteni", de elég :) Esernyővel sétáltatok? Anita még esőkabátot használ, mert az esernyő ide-oda billeg a feje fölött.

Zárójelben: Natikrisz hozzászólását olvasva Józsi is és én is ugyanarra gondoltunk.

natikrisz said...

:)) No, Bettiék, mire?
Erre én lettem kiváncsi!

márta said...

Én is ugyanarra gondoltam. :))

Betti said...

Márta, honnan tudod, hogy mi mire gondoltunk? :D

Betti said...

Mi utanajartunk, es nem talalt...

márta said...

Akkor ti kíváncsiabbak voltatok, mint én. Csak várjunk türelmesen, és majd megtudjuk. Szóval akkor amire gondoltam, azt már kizártátok? Akkor halványlila dunsztom sincs, mi lehet.
Visszatérve a sétához, egyszerű vízálló kabátban voltunk kint, mert nem esett nagyon, csak szemerkélt. Az esernyőt még csak Sára tudja kezelni.

csillag said...

Mivel még nem írtál bejegyzést a mai napra, itt kívánok neked BOLDOG SZÜLETÉSNAP-ot!! :)