Friday, March 2, 2007

Jóság

  Ma reggel megint orvoshoz kellett mennem Sárával és Enikővel, kontrolra. Sára már egészen jól van, de sajnos Enci nem reagált a gyógyszerre, most másat kap. Mikor kijöttünk a rendelőből, ömlött az eső. Gyorsan beszálltunk az autóba, és én elkezdtem tolatni, hogy kiálljak a parkolóból. Nem volt könnyű, mert közben keresztben is beálltak autók, úgy hogy csak tekertem a fejem, hogy nehogy nekimenjek valaminek. DE mégis meghúztam egy piros autó hátulját. Ráadásul már jött is a tulajdonosa. Kiszálltam, mondtam neki, hogy bocsánat és rendezni akartam a kárt, de ő azt mondta, hogy nem baj, maradjon minden úgy, ahogy van. "Tényleg?" "Tényleg." És ezzel elment. Csak álltam és néztem. Én biztosan nem így reagáltam volna. Szóval, kedves piros JSA 033, a Jó Isten áldjon meg a ma reggeli jóságodért:)

No comments: