Monday, August 27, 2007

Zsörtölődés

Itt panaszkodom ki magam, mert az van, hogy nem vagyok az a nagyszájú, odamondogatós fajta, elég baj ez néha, de na. Ma találtam az autómon néhány cetlit, amelyekre ráírták, hogy az a hely, ahova parkoltam, az a másik lépcsőház tulajdona. Tehát húzzak el onnan. Mi egy olyan társasházban lakunk közös udvaron, amelynek két lépcsőháza van, és a másik lépcsőház előtt alig van autó, míg előttünk majdnem tele van. És én odaparkoltam, eszembe se jutott, hogy pont tőlem nem fognak elférni. De hát nem fértek, örüljek, hogy nem karcolták össze az autót, nem? A másik: néhány lakó
bográcsost főzött a ház mellett lévő, közös tulajdonú játszótéren, ahol van erre alkalmas, kialakított hely. De mit használtak a jóemberek tüzelőfának? Hát a kerítést cincálták szét. Lassan eltüzelgetik, csak azt nem értem, miért nem a saját bútordarabjaikból raknak tüzet? Az a kerítés az én tulajdonom is. Ezt a mentalitást! Nem tudom, miért csodálkozom az ilyesmiken. Néha nagyon elegem van a a buta, rosszindulatú emberkékből. Na.

3 comments:

Anonymous said...

Nagyon ismerős helyzetek... biztosan hazataláltatok a szabadságról, s nem valahová keletebbre ?...

Gabi said...

Jól megdöbbentem most...mindkét eseten. Nagyon elszomorit amikor az emberek ennyire rosszindulatúak...vagy nem veszik észre, hogy a mi kis hazánk azért nem fejlődik semmerre, mert ilyen "keritéségetőek"...ha érted mire gondolok??
Na jó, ne bosszankodj..

Andi said...

Marti, en valamivel 'nyugatabbra' lakok mint ti, de a cedulazas itt is nagyon megy. Volt egy idoszak amikor minden nap vonattal jartam dolgozni, es utcan kellet parkolnom, es akinek a haza elott megalltam, vagy 2-szer igen rosszindulatu levelet hagyott az automon, pedig meg csak nem is a behajtoja ele alltam, es kozut volt... enyje-benyje...