Tuesday, August 14, 2007

Nem találom az

autókulcsomat.

10 comments:

márta said...

Na, ezért is jó ez a blog. Ahogy kiírtam, már meg is találtam, pedig előtte annyit kerestem. A helyén volt. De nem azon a helyén, ahol szerintem van a kulcsok helye, hanem ahol T. szerint van a fontos kütyük helye. Fő, hogy megvan.

Időbeosztás-guru said...

A Google-en kerested?

márta said...

:) Ma egy ilyen nap van. Például T. nem találta a papucsát. Kerestük, kerestük. Hát ott volt, ahol hagyta. Én meg újfent nem találom a munkakedvemet.

Adona said...

biztos elment setalni :)

Anonymous said...

akkor egy csapat vendég kellene:) megjönne a munkakedved:))

Időbeosztás-guru said...

Emi: ..vagy pedig elmenne Márta is sétálni :D

Betti said...

Márta, ilyen rövid pószt, és ennyi komment, nem semmi!

Időbeosztás-guru said...

Igen, tényleg Márta, hogy csinálod, hogy egy szó, és jön rá ennyi komment? Én is akarom tudni a receptet.

Adona said...

ezt nevezik sikernek :)

márta said...

Hát elsősorban Ti kellettek ahhoz, hogy ennyi komment legyen, s ha mégsem kommentel senki, akkor kommentelek én magamnak. :)