Thursday, August 16, 2007

No, hát azért tettem fel

azt a gyönyörű képet, mert ha minden igaz, holnapután reggel elindulunk, és meg sem állunk addig a szép kis házikóig, ami ott be van keretezve. Ma fizettem be az előleget, és holnap megint kezdek csomagolni. :) Horvátországba megyünk, Brélába, szerintem annál szebb hely kevés van a világon. Úgy döntöttünk, hogy örülünk, hogy megvan erre az útra a pénz, örülünk, hogy együtt vagyunk, és hogy élünk, tehát üsse kő, menjünk. A gyerekek még úgyse látták a tengert, én is csak egyszer. Szóval, ha jövő héten nem írok, azért van, mert ott fogom süttetni a hasam a napon, abban a kis öbölben, ami látszik a képen is. Annyira örülök. Ma összevissza ugráltam. Még jó, hogy nem látta senki.

10 comments:

márta said...

S tudjátok, mi tetszett a legjobban ? Hogy az apartmanhoz minden napra jár egy üveg vörösbor. Szóval, ha minden igaz, lesz vagy hat üveg vörösborunk. Segítenetek kell meginni.

natikrisz said...

Szólj gyorsan Naplopónak, kiddos szerint szívesen bevállalja :)

Üdv, jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó vakációzást nektek :)

Gabi said...

Gondoltam, hogy valami nyaralásféle van a dologban :-))
Teljesen igazatok van, én is mennék, ha ugyanabban a cipellőben lennék mint ti :-))

Jó pihizést!!!

Adona said...

kellemes kikapcsolodast! :)
es hianyozni fognak a bejegyzeseid. na de annal nagyobb lelkesedessel fogom olvasni majd a beszamolodat :D

Időbeosztás-guru said...

Majd készíts fényképeket a .... vörösborról :)

Anonymous said...

Én is jó kikapcsolodást kivánok nektek!Már megint szentirigykedjem?:))Neeeemmmmmmmm!!Igazán örüök nektek..és ami a vörösbort illeti,néha azért megkostolhatjátok.Biztos nem bánjátok meg:))

csillag said...

gondoltam en, hogy ezt jelenti a kep:D. Es Horvatorszagra tippeltem:)

Anonymous said...

Én is gondoltam, csak a tegnap nem tudtam kommentet hagyni, mert állandóan fagy le, amikor kommentálnék:))De nagyon örülök nektek, élvezzétek a csomagolás, utazás, nyaralás, pihenés minden pillanatát!

encóka said...

üsse kő, menjetek! pihenjetek! igyetek! szeressetek! napezzetek! azután meg jöjjetek! írjetek!
üdvezellek tikteket!

márta said...

Enikő, ez nagyon tetszett :) Egy kicsit olyan, mint a kabaréban az: "Engedj bééééé / Az akolbéééé!..."