Monday, August 27, 2007

Az van,


hogy még mindig nem tértem magamhoz, mi mást jelenthetne az, hogy a gyerekek még mindig hálóingben leledzenek. Reggel azzal álltak elő, hogy ők valami különlegeset reggeliznének, hát akkor mondtam, süssünk valami kis sütifélét, aztán két órája mind azt csináljuk, s ahogy sülnek a kis darabok, már esszük is. Az utolsó darabokat készíti Sára és Enikő a konyhában, minden csupa liszt és gyönyörüség, estig tán össze is takarítok :) Én meg tegnap este azt csináltam, hogy szépen beosztottam az időmet előre egy hétre, táblázatba írtam a tennivalókat, meg minden, és már fel is rugtam a ma délelőtti programot, bár délután még bepótolhatom, nem?

4 comments:

liv said...

Márti, 3 gyerek mellet is vannak még eféle illúzióid? :D Derék, mindenesetre! :D :D

Gabi said...

Jó ötlet ez az időbeosztósdi...én egy gyerek mellett sem tudnám megcsinálni!! De legalább te megpróbáltad!!
A sütikészités amúgy is sokkal érdekesebb mint holmi időbeosztás, nem?? :-))))
Szép napot és jó pihenést a nyaralás után!!

Anonymous said...

Én ha ilyen beosztásokat készítek, általában mindent csinálok, kivéve azt, amit felírtam magamnak.

márta said...

Na, hát mindenesetre nagyon jól éreztem magam, és összeszedettnek, meg minden, amíg elkészítettem :) De azért hasznos volt, mert este vetettem rá egy pillantást, és rájöttem, hogy majdnem elfelejtettem felhívni Aput a szülinapja alkalmából. Jó a lista mindenképpen, csak nem kell elfelejteni megnézni legalább, ha már betartani úgyse nagyon tudjuk.