Tuesday, August 28, 2007

Nem azért mondom, de

észrevettem, hogy az oldal alján levő számláló ma átlépte a 10.000-es számot. Nincs is ennek az égadta világon semmi jelentősége, mondom én, és akkor meg minek nézegetem, mondhatjátok ti, de hát az ember már csak ilyen. Jólesik, ha érdeklődnek iránta, meg ilyesmi. Kár is tagadni. Arra gondoltam, hogy ha nem lennénk ennyire szanaszét a nagyvilágban, még egy blogtalálkozó partifélére is alkalmat adhatna az ilyen kerek szám, nem? Na, dehát nézzük a realitásokat, most megelégszem annyival, hogy megyek, és iszok egy csésze teát az egészségetekre. Azért teát, mert be vagyok gyógyszerelve. Na, nyugodalmas jó éjszakát! :)

4 comments:

Gabi said...

Boldog 10ezredik látogatós szülinapot...vagy valami ilyesmi :-)

Anonymous said...

Hasonló jókat kívánok, mint Gabi.

liv said...

Jobbulást, Márti!!!

Anonymous said...

HÚUU..ez nem semmi..gratulálok!Én a tegnap az 1000 haladtam meg:))ok,igaz ezelött 13 napja kezdtem el a blogozást.És igazad van kár hogy nem vagyunk közelebb hogy ünnepeljünk!