Friday, August 17, 2007

Egy ideje

a gyerekek nem isszák a tejet. Mondjuk én sem szeretem, de hát a gyerekeknek mégis fontos lenne. De ők nem és nem. Pedig régebben igen. Hát azt találtam ki, hogy nagyon szép kávéscsészékben szervírozom nekik, csészealátéttel, meg mindennel. Hát így megisszák. :)
A másik dolog, amire rájöttem, hogy a bótban nem szeretik, ha záróra előtt öt perccel robog be az ember lánya három gyerkőccel, hogy búvárszemüveget, meg búvárpipát, meg víziszandált meg ilyen izéket vegyen. Most legalább tudom.
Na, puszi mindenkinek, egy hét múlva jövök.

5 comments:

Anonymous said...

ötletes vagy ,gratulálok:)...ami gyerekes anyákat illetti ,akik 5 percel zárás elött akarnak vásárolni,én nekem is ismerös,ilyenkor nem tudok igazán mosolyogni rájok:)..na,de neked most jobb dolgod van...vörös bort iszol...egészséget!:)

liv said...

Már megint megléptél? Szép...
Jó nyaralást!!! :D

Anonymous said...

Azt ajánlom, olvasd el a Betti blogját a tejről, nem fog zavarni, ha a gyerkőcök nem szeretik.

Gabi said...

Márti, az én kisfiam is csak a reggeli tejét issza meg, aztán ha utána próbálkozom, pofákat vág...mi mindketten , a férjem és én is nagyon szeretjük a tejet.

Emi, a Betti blogját a tejről hol tudom elérni...szivesen elolvasnám.

Betti said...

http://szekrenyeslidia.blogspot.com/2007/07/csak-gyorsan.html

de innen vettem:http://www.zimonyi.hu/?p=387