Tuesday, August 7, 2007

Hat sziasztok, draga barataim,

bloggerek es bloggerinak, s mindenki, aki ideteved. Eppen Naplopo vendegszeretetet elvezzuk T.-vel Kolozsvaron, nem vagyok biztos benne, hogy hivott, de mi bejelentkeztunk hozza, es most itt vagyunk :) Ma itt boklasztunk a varosban, vettunk egy nagy szatyor antikvariumi konyvet, meg jonehany langost, nagyon finom itt a langos. A mult heten hegyet masztunk, na, arrol majd kulon beszamolok, ha hazaertunk. Elozetesben csak annyit, hogy majdnem kinyiffantam a faradtsagtol, meg lesz benne szo valami szemtelen egerekrol is. Most csak ennyit irok, mert vendegsegben nem illik teljesen bitorolni a hazigazda szamitogepet :) Nekem is elvonasi tuneteim voltak-vannak igy net nelkul. Nem vagyok biztos benne, de mintha Livnek mostansag lenne a szulinapja, itt kivanok neki nagyon boldog szulinapot, meg minden szepet es jot. Jovo heten mar visszadoccenunk a megszokott kerekvagasba. Na puszi!

4 comments:

Gabi said...

Szia Márti, további jó nyaralást...és várjuk a sztorikat!!

liv said...

Köszi, Márti, még 4 nap (11-e), de bezsebeltem a köszöntést!:)

Anonymous said...

ki kellett volna alljak az E60-as szelere, hogy engem is megpillantsatok? :) bon voyage a sweet home fele :)

Időbeosztás-guru said...

Márta, nincs szükség meghívásra, hozzám bármikor jöhettek. És apropó, hát ilyen vendégeket, mint ti, nem is nehéz fogadni. Örülök, hogy találkoztunk, és hát a gépet igazán bitorolhattad volna hosszabb ideig is. :)