Wednesday, August 29, 2007

Anna

hétfőn kezdi az első osztályt. De a suli ma, holnap és holnapután napközis tábort szervez a leendő elsősöknek sok játékkal meg miegymással, hogy kicsit szokják az új helyzetet. Szóval ma volt az első nap. Délután mentem érte, és vidám volt, tetszett neki, meg minden, örültem is nagyon, mert Anna nem tud nagyon hamar barátkozni, általában "megbújik " Sára mellett, aki szívesen vállalja a pátyolgató szerepet mellette. Hát ma este látom, hogy azért nincs minden rendben, mert olyan kis szorongó, vagy nem is tudom...Be is mentem hozzá sutyorogni lefekvés után, és csak átölelte a nyakam, és nem akart elengedni, pityergett, és kérte, hogy járjak én is vele iskolába. Na, korán örültem. Legszívesebben magam mellett tartanám őket örökre, és tanítanám őket, igazán, itthon, mint ahogy ez külföldön nem egy szokatlan dolog. Kissé fáj a szívem, és tudom, nem lesz könnyü, és remélem, hogy lesz majd barátja, aki szereti, és remélem, hogy nem fogják csúfolni semmiért, és remélek minden jót és szépet, és ha még folytatom, mindjárt én is sírok...

4 comments:

Anonymous said...

...mindjárt én is sírok...
Biztos lesz barátja, és meg fogja szeretni az új helyzetet is. Épp nemrég találkoztam egy családdal, ahol iskolát váltottak a gyerekek és a kislánynak elég sokáig nem volt barátja. Elkezdtek imádkozni ezért. Jelenleg ő a falkavezér :D, lett igazi barátja is és a többiek is megszerették. Valahogy a gyerekek imáját Isten annyira komolyan veszi...
Bárcsak én is mindig ilyen gyereke lehetnék, de ez már más történet.
Márta, annyira bölcs vagy, hogy ilyen szerető háttérrel Anna biztonságban van, mindenféle szempontból.

katics said...

Akkor viszontkívánnék én is sok erőt és szerencsét, Márta. Az emberpalánták nagyon sokmindenhez tudnak alkalmazkodni. És Te továbbra is ott vagy neki, szerető, biztos háttér.

Anonymous said...

Tudom hogy nem könnyü helyzetben vagy most,ugyanezt éltem én is át Jonathánnal,de hamar megszerette az iskolát és barátokra is akadt.Én azt hiszem mi jobban izgulunk mint a gyerekek!Ne félj,minden jó lesz!

liv said...

Remélem, minden rendben lesz Annával! :D