Thursday, November 20, 2008

Amúgy

nagyon értek hozzá, hogy összekeverjem a barátaim szülinapját, értem ezt úgy, hogy néhány nappal előtte vagy utána köszöntöm fel őket merő jóindulatú zavarodottságból...de remélem, most eltaláltam a richtig dátumot...:) S ha már itt van ez a blog, akkor ezen keresztül kívánok az egyik legeredetibb, legszínesebb embernek, akit ismerek, nagyon boldog szülinapot, mégpedig a következő közismert dallal, mintegy válaszként arra a mondatára, hogy: "szoval mi is az elet... mitol szep az elet... mitol van ize az eletnek egy-egy ember eleteben, ha itt vagyok pl. en, aki nem tudom atadni az izet ami allitolag rajtam is lathato, erezheto..."

2 comments:

Anonymous said...

koszonom szepen, nagyon jolesett. gyonyoru az enek, de ugye nem baj, hogy nem hivlak fel ;)
s orulok, hogy szinesnek latod azt amit en belulrol ritkan latom annak :)
s ahogy egyesek mondjak, ma piszokul richtig igazad volt :o)
ezutan mar csak arrol almodozhatok, hogy valaki, barki az egbolton keresztul kivanjon nekem BUEK-ot :) meg is irom a mikulasnak :))

Tücike said...

en is kivanok neked BUEKot :)