Wednesday, November 19, 2008

Kissé el vagyok

kenődve, de mondjuk az is igaz, hogy lassan és biztosan kezd levenni a lábamról egy vírusféle. Szóval van itt torok meg fejfájás, minden, amit akartok...de nem akarok olyasmiről írni, ami nyafogás, mert azzal nincs megoldva semmi, csak másnak is elveszem kedvét. Különben sem érek rá most betegnek lenni, mert egyrészt ápolni kell Annát, aki ma reggelre lázas lett, és még kismillió más dolog is van. Nade, éppen ezért vagy talán ennek ellenére, készítettem ma néhány nemérdekes képet, mert nekem a fényképezés az terápia...arra késztet, hogy meglássam a kellemes, szép dolgokat ebben a rohanó világban. Ha nem felejtem el, délután is folytatom.



A többiek még alszanak...közben én álmosan készítem a reggelit és tízórait a családnak.



Készül az adventi naptár...24 darab borítékba mindenféle finomságok kerülnek. Ezenkívül megírok 24 darab lapocskát is, amiken mindenféle közös tevékenységek lesznek, például olyanok, hogy felolvasás, éneklés, barkácsolás...



Délelőtt mindig tanulok valamennyit. Sok kicsi sokra megy állítólag.



Csodás a november is...az óvoda mellett ilyen szép kis levelek vannak.



Bár Enikő már evett, az én ebédemből is kiszedegeti a tejszínes gombadarabkákat.

7 comments:

Anonymous said...

Jobbulást mindkettőtöknek!

Both Erika said...

gyógyuljatok hamar!
finom citromos mézes teát inni :)

Klári B. said...

pusyika nektek es gzogzulas :) olyan jól néynek ki azok a kis kenyérkék :)

Klári B. said...

rendes vagy, te legalabb igyekszel tanulgatni. En is neki kellene fogjak.

liv said...

jobbulást! :D De éhes lettem...

Anonymous said...

gyógyulást nektek!*

márta said...

Köszönöm, már sokkal jobb.:)