Sunday, November 30, 2008

Aprócska kis adventi meglepetést,

pont olyat, amilyet szeretek...ezeket a sorokat találtam ma reggel az iwiw-es postaládámban, egy ismeretlen blogolvasótól. Köszönöm! :)

"Elindul újra a mese!
Fényt porzik gyémánt szekere!
Minden csillag egy kereke!
Ezeregy angyal száll vele!
Jön,emberek,jön,jön az égből
Isten szekerén a mese!

Karácsony készül,emberek!
Szépek és tiszták legyetek!
Súroljátok föl lelketek,
csillogtassátok kedvetek,
legyetek újra gyermekek,
hogy emberek lehessetek!"

(Wass Albert)

2 comments:

penzesbea said...

En is ugyanezt a verset kaptam az iwiwen, szerintem ugyanattol a kedves ismeretlen blogolvasotol, aki ilyen szep modon ajandekozza meg kedvenc blogiroit! Es en azt hittem magamrol, hogy nem szeretem a meglepeteseket! :)

Kellemes Adventet!
Bea

márta said...

Köszi, viszont kívánom. :) Én is szoktam nálad olvasgatni amúgy...