Friday, December 9, 2016

9.


- Mutti, az összes barátnőm azt mondja, hogy te elképesztően édes és kedves vagy.
- Ne túlozz. Tényleg ezt mondják?
- Igen, de csak azért, mert nem ismernek közelebbről.

- Mutti, van még egy kis csokoládé valahol?
- Nincs. Különben is, tegnapelőtt kaptál tőlem ajándékba egy adventi kalendáriumot, abban minden nap találsz egyet.
- Igen, de én már tegnap kinyitottam az összes kis ajtót és megettem az összes kis csokoládét is.

Ilyen és ehhez hasonló félperces szösszenetek gondoskodnak arról, hogy emberi, esendő, vidám, és úgy egyáltalán, normális maradjak az adventi várakozás közepette, lett légyen az bár akármilyen elmélyült is.
És még az idei betlehemünk is elkészült. Ott lakik a konyhaablak párkányán, a fehér amaryllis mellett. Jómagam a helyesírási hiba kijavításával járultam hozzá.
Nekem tetszik.