Friday, December 1, 2017

1.


A világnak ezen elrejtett, csendes sarkában, ahol én élek, ebben az évben is mindenféle különösebb felhajtás nélkül érkezett meg hozzánk az Advent. Az utóbbi napokban feltették ugyanazokat az égősorokat a fákra, mint amiket minden évben szoktak, és a mai napig, amíg el nem jött az ideje, most sem kapcsolták fel őket. Saját magamról még ennyit sem mondhatok el. Én csak ma hajnalban, valahol a konyha s az ebédlő között félúton, álmosan és összekuszált hajjal, kezemben a margarinos dobozzal gondoltam rá először, hadd legyen idén is ünnep. Legyenek fények s hajnali várakozás, hosszú séták a behavazott erdőben, csend a zajban, szó a csendben, s legyen üzenet, idén is, századjára is ugyanaz, ami helyett mást kitalálni nem tudok és nem is akarok, amit elmondani itt, a térnek s időnek eme pontján, ahol én élek, nekem adatott.

12 comments:

Gyöngykaláris said...

Nekem az egyik örömös adventi dolog szenteste napjáig, a Te írásod ilyenkor. Vártam. Köszönet érte :).

niqoe said...

Kedves Márta,

vártam már. A bejegyzéseid hozzátartoznak az ünnephez, a várakozáshoz.
Kellenek a csoda megéléséhez ! Nagyon örülök minden sornak.
:)
Szeretettel ,
Enikő

lucia32 said...

Vartam. Es igen. Itt vagy. De jo is ez nekunk.🌲

aarkus said...

Jó, hogy itt vagy, Márta, hiányoztál. :-)

Adin(k)a said...

Jaj, de jó! Lesznek adventi bejegyzések!!! Nagyon örülök!:D

Bea said...

Köszönjük! ♡

muzsika said...

Legyen mindez,igen, kérlek <3 vártam már nagyon!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
TUSI said...

Kedves Márta! Én is vártam már a soraidat! Köszönettel! Márta Budapestről

Eszter said...

Én is vártam! Köszönjük, hogy gondolsz ránk! <3

Anonymous said...

Köszönöm Márta, hogy írsz. Nagyon örülök neki! :) Hédi

Anonymous said...

Lélekbonbon minden sorod, köszönöm, hogy írsz!
Bogi