Monday, December 24, 2018

24.

Szenteste reggelén is olyan korán kelek, hogy odakint még csak nem is dereng.
Felkapcsolom a karácsonyfa égőit, az összes fényfűzért, majd laptopom billyentyűzetén is világítani kezdenek kezem alatt a betűk.

Az utolsó adventi bejegyzést egy tortáról írom.
Egy szív alakú karácsonyi tortáról, amit én sütöttem, s ami kicsit olyan lett, mint az életem.
Mire elkészült, kissé összeesett, s ahogy kivettem a formából, nem vigyáztam rá eléggé, darabokra tört.
De a darabokat összeszedtem, újból szív alakúra rendeztem.
Csorgattam rá csokoládéból öntetet, majd ákombákom, fényes betűkkel ráírtam egy születésnapi üzenetet.
 
Köszönöm, hogy idén is útitársaim voltatok! Szép, jó, boldog karácsonyt kívánok, mindenkinek!

14 comments:

csillag said...

Köszönöm adventi "ajándékaidat" ♥.
Csendes,áldott karácsonyt kívánunk nektek ITTHONról :)

Katalin said...

Klaudia said...

Köszönöm! Minden nap egy útravalót, ajándékot kaptam Tőled. Boldog Karácsonyt! ❤🎄

Piroska said...

Én is köszönöm ezt a sok sok ajándékot ebben az Adventben is! Áldott, békés, csendes Karácsonyt kívánok én is nektek!

Anonyma said...

Köszönöm Márta, hogy melléd szegődhettem ezen a szép Adventi úton!
Istentől áldott, örömteli békés Ünnepet kívánok! Sok szeretettel: A.

Anonymous said...

Köszönöm! Áldott, Szép Karácsonyt! Adrienn

Hajni said...

Köszönöm az útravalóidat, Márta! Megfényesítette a napjaimat, és segített, hogy a rohanásban a lényegre figyeljek. Nem volt még ilyen nyugodt adventi készületem,pedig munkásabb volt, mint valaha! Áldott karácsonyt!

Bea said...

Köszönöm a közös várakozást! Áldott, szép Ünnepet kívánok! Bea

Bea said...

Kedves Márta, köszönöm az adventi írásokat és áldott karácsonyt kívánok nektek!Bodor Bea

Anonymous said...

Kedves Márta, köszönöm az adventi reményt adó, szívet melengető gondolataidat. Hálás vagyok, hogy melléd szegődhettem ezen az úton. Áldott karácsonyt kívánok nektek! Békési Kati

Eszter said...

Kedves Márta! Én is köszönöm idén is a közös adventi várakozást. Számomra kész csoda, de egyre gondoltunk, én is pont ezt az üzenetet írtam ki mindenkinek a közösségi oldalra. :) G.Eszter

Kovari Katalin said...

Koszonom! Aldott, bekes karacsonyi unnepeket!!

matkom said...

Kedves Márta!
Boldog karácsonyt kívánok neked és családodnak!

Unknown said...

Kedves Márta!
Soraidat olvasva megbátorodtam, hogy összes hibámmal, gyengeségeimmel is van helyem ott a jászolnál. Én is odaállhatok. Köszönöm!
Ági