Friday, December 7, 2018

7.

Elindulok én is, mint a napkeleti bölcsek.
Nekem talán csak a vekkerem szólalt meg korán reggel, de azért én is elindulok. Teszem a dolgom. Tízórait csomagolok, reggelit készítek, kivasalok gyorsan még egy inget. Így indul a nap.
De míg a kezem dolgozik, szemem mégis egy csillag fényét keresi.
Nem veszi észre senki. Kívülről csak egy lány vagyok, aki újból nem aludt jól az éjjel, s aki teszi a dolgát, egyiket a másik után.
Belülről, de azt csak én tudom, igazából napkeleti bölcs vagyok én is.
Bárhova megyek, nyomokat keresek.
Az advent nyomait.

4 comments:

L. M. Zsuzsi said...

:-)

csillag said...

Hazaérkezett ♥

Katalin said...

Bea said...

Milyen pici volt még ez a nagylány, amikor elkezdhettük követni a napjaitokat itt a blogon. Én csak szeretettel olvaslak nap nap után és itt ülve, olvasgatva alig észrevehető, de az évek iszonyú gyorsan elsuhantak.