Thursday, December 12, 2019

12.


Spotify playlist: martaprodan/advent

8 comments:

f.klarcsi said...

Kedves Márta!

Kicsit elmaradtam (2 nappal) az adventi kalendárimoddal. De visszautaztam Budapestre, és az egész napos vonatozás kicsit meggyötört. Itthon most kezdem fölemelni, azokat a szálakat, amiket elengedtem az utazás miatt.

Nagyon szépek a mai gondolataid, rengeteg hozzáfűznivalóm lenne, de majd apránként adagolom, hisz közben az életet is vinni kell.

Ma 12-én Gabriella névnapot ünnepelünk itthon, és egyszer régen olvastam egy rendhagyó adventi kalendáriumról, amiban az áll, hogy ma kellene az angyalkákat megcsinálni a karácsonyfára. Majd talán annak is eljön az ideje, hogy ezt meg tudom csinálni, de addig is szeretettel gondolok a Karácsonyt előkészítő angyalokra, amik között Téged is számontartalak, hisz a sok éves adventi kalendáriumod nagyon sokat jelent nekem a készülődésben. Ma egy verset hozok Neked, amit ezen a napon kiszoktam keresni a könyvből:

Az angyalokról

Úgy véljük az angyalok
Talán belülről fénylenek,
Hófehér a szárnyuk,
És a szavuk csillagfénnyel ragyog.
De gondoljuk csak végig,
Az anyalok talán
Szakadt ruhában járnak, kopottasan.
A buszmegállóban állnak,
Várják a hatos járatot.
Lehet, hogy koszos a kezük,
És fáradt a teküntetük.
Gondoljuk csak végig,
Hogy hányféle angyal létezhet,
Itt köztünk, a Földön is.

(Corinne De Winter)

Dóra said...

❤️❤️❤️

Julianna said...

Kedves Márta,regisztrálni kell erre a Spotify-ra?

Köszönöm.

Zöld Anikó said...

... nekem is nagy kedvem lett a muzsikáidhoz, de valami nem működik...

Anikó

márta said...

Tenyleg?
En letoltottem az applikaciot es megrendeltem a fizetos verziot (csaladi kontot nyitottam, hogy a gyerekek legalisan letolthessek a zeneiket.)
De ingyenesen is lehet hallgatni, egy ideig en es ugy hasznaltam, csak ugy neha reklam is kozbejon.
Dolgozom, nem tudok most ennel tobbet segiteni. :)

Anonymous said...

Kedves Márta, köszönöm, hogy vigyázol magadra, és töltődsz te magad is... és így tudsz adni nekünk is! :) Nagyon le vagyok maradva a visszajelzésekkel. De szinte minden nap kapok valami nagyszerű, szívmelengető üzenetet.
Pl. (visszamenőleg):
Lényeg, hogy amit teszel, azt szeretettel tedd.
Mikor valamiben nagyon elfáradok, tudom, valami olyasmivel foglalkozom, ami tulajdonképpen nem (csak) az én dolgom.
Azóta talán egy kicsit jobban értem... hogy miért vagyunk itt: kapcsolatban lenni, a nagy egészben a helyünkre rátalálni, békére lelni, gyümölcsöt teremni.
...ha megtartjuk, ha visszatartjuk, elakad a körforgás, kiszárad a forrás.
Ha nem is tökéletes a világ, de legyünk bátrak tenni, lépni.

Köszönöm, hogy beengedsz "belső világodba", és így a vlog-on és a képeken keresztül az otthonotokba. :)
Hédi

márta said...

Wow, nagyon figyeltél! :) Köszönöm, hogy vetted az időt leírni!

Ui. Azt a visszajelzést kaptam, hogy az applikációt letöltve működik a Spotify lista...

Kati said...

Kedves Márta, nagyon köszönöm a számlistát és a gondolataidat! Áldott adventet! :)