Tuesday, December 3, 2019

3.


14 comments:

Katalin said...

igen, pontosan ilyennek képzeltelek reggelente (pont ezt a hangot álmodtam:)))))
legyen nagyon szép napod neked is ♥

fenci said...

legyen szép napod Neked is! jó volt látni is téged <3

Piroska said...

Ezt most egy életre megjegyeztem, Márta, kedves ❤️Köszönöm!

Sipos Éva said...

A kávémmal az első utam a számítógéphez vezetett, és olyan jó volt nézni téged. Azt is jó tudni, hogy naponta nem hiába jövök a géphez, biztos, hogy lesz itt valami tőled. Nagy öröm.
Más! Mici és Sven hogy jönnek ki egymással?

VRJúlia said...

Csatlakozom az örömben osztozókhoz, szeretettel gondolok rátok.
Igen, áldás.
Például a szelíd hangod.
(Én már csak tudom, érdes, kemény hangom van, s önnevelésre semmi időm, hogy csiszoljam.)
Ölellek.

'Zsike said...

💙

Anonymous said...

"bármit teszünk, azt szeretettel tegyük"
Köszönöm.
Sokszor elfelejtem, de most figyelni fogok erre és igyekszem, hogy így legyen, egyre inkább...
Minden jót Neked!
Betty

εїз Dominika εїз said...

Köszönöm ❤️

márta said...

Éva, Mici és Sven hosszas trenírozás után épp csak hogy elviseli egymást. :) Sven barátkozna, de Mici erre semmiképpen nem hajlandó. Ez van. :)

iri-aldasszomj,blogspot com said...

Nagy öröm látni és hallani téged!Köszönöm!

Klári B. said...

De jó volt látni s hallani téged, odaképzeltem magam melléd a sűrgés-forgásba. Szeretttel tenni mindent, sajnos néha nem megy, de Tőle kérem a szeretetet is, mindenhez!

Kinga said...

❤❤❤

Dóra said...

💙

Anonymous said...

Kedves Márta! El kell, hogy áruljam, évekkel ezelőtt föltettél, így adventben egy képet: a kávéfőzöd (akkor még csak egy kotyógós féleség volt) es egy mécses volt rajta.Annyira hangulatosnak találtam, hogy lementettem az adventi fényképalbumomba, ami ilyenkor fut képernyővédőként. (Egyébként szezonális albumaim vannak, amiket évszakonként, nagyobb ünnepekenként váltogatot)

F. Klárcsi

(Nem a saját gépemről írok, ezért megy ez anonymusként