Sunday, December 15, 2019

15. (avagy a karácsonyi öröm titka)


6 comments:

aliz said...

örültem! örülök... :)

Anonymous said...

De jó, hogy vagy!

f.klarcsi said...

Kedves Márta!

Ma is nagyon sokat jártál az eszemben. Nagyon szép gondolat, hogy az öröm gyümölcs, és hogy milyen fontos a KAPCSOLAT a gyökér és gyümölcs között. (Jó, ez elég leegyszerűsített megfogalmazása a mai mondandódnak.)

Ma mindenesetre megéltem a kapcsolat, a gyümölcs, gyökér szavak jelenőségét, mert nem először, és remélem, hogy nem utoljára valahogy úgy jön ki a lépés, hogy pont Advent 3. vasárnapján összejön a most már nem is annyira kicsi családom. Persze nem csoda, hisz 2 születésnap, és 6 éve egy névnap is esik erre az időszakra. Nekem mindig nagy öröm, ha együtt vagyunk, tulajdonképpen ez a legnagyobb ajándék. És az i - re az alábbi idézet tette fel a pontot, amibe ma botlottam:

"A fazekak között ott jár-kél az Úr." (Avilai Szent Teréz)

Biztos máskor is eszembe fog jutni, mikor emelgetem a fedőket. :-)

Szeretettel: F. Klárcsi

'Zsike said...

💚

muzsika said...

Köszönöm ❤ úgy legyen!

Anonymous said...

Nagyon jó :) Köszönöm!! Hédi