Sunday, December 1, 2019

1.

"Íme, a szűz fogan méhében, fiút szül, akit Immánuelnek neveznek" - ami azt jelenti: Velünk az Isten. (Máté evangéliuma 1:23)

Idén is elindult.
Érkezése itt van, belátható időn belül.
Elkezdtük már számolni, hányat kell még aludni, nyitogatjuk a kis ajtókat, mögöttük falatnyi csokoládé vagy néhány, adventi hajnalok csendjében született reményteljes, várakozó szó.
Nem mintha nem tudnánk: mindig is itt volt, itt van, mindig is itt lesz velünk. 
Számolja visszafelé a napokat, mire mi is - végre valahára! - megérkezünk. 
 

4 comments:

f.klarcsi said...

Kedves Márta! Olyan jó ez a hűséged. A reggeli kávém mellé örömeteli várakozással nyitottam ki a blogodat. Vajon mit szólnál hozzá, ha én is meglepnélek? A mai napra ezt találtam:

https://sokszinuvidek.24.hu/otthon-keszult/2019/11/30/bogres-suti-rupaner-konyha/

Sajnos ide nem enged képet feltölteni, így az egész cikket küldöm. Szerintem lehet, hogy kedvedsz kapsz, és megsütöd valamelyik receptet.

Szeretettel kívánok boldog várakozást és készülődést: F. Klárcsi

márta said...

Koszonom. :)

zazálea said...

nagyon vártam. és most köszönöm.

'Zsike said...

💙