Thursday, April 26, 2007

Nyavalygás

  Kinnt napok óta hétágra süt a nap, tehát ideális a környezet ahhoz, hogy én teljes mértékben lebetegedjek valami influenzaszerűségben. Mikor máskor!? Tehát most fogyasztom százasával a pézséket, nem tudok rendesen beszélni, vagy suttogok, vagy rikácsolok. Apropó rikácsolás: én valamit nagyon elronthattam gyermeknevelés területén, mert mindent húszszor meg kell ismételjek, mire egyáltalán megmozdítják a fülük botját. És ilyenkor, mikor a hangszálaim felmondják a szolgálatot, olyan, mintha egy boszorkány rikácsolna állandóan. Pedig egyszer még meg is vettem E.Elliott videóját arról, hogy milyen egy békés otthon, ahol  a gyerekek mindig rendet raknak maguk után, első szóra engedelmeskednek meg ilyesmi. Állítólag van, ahol ez 
működik. Nagyon lelkesen kétszer is megnéztem, de úgy tűnik, hiába. Legalábbis ma reggel így érzem. Mert olyan nehezen és utolsó utáni pillanatra tudtam elkészíteni iskolába, óvodába a társaságot, hogy most úgy érzem, egy nap sem lenne elég, hogy kipihenjem a fáradalmakat.

2 comments:

Unknown said...

hát ez nálunk is pontosan igy van, mintha tőled loptam volna a receptet, mert mostanában elég gyakran szoktam berekedni és mikor énekelni kellene, akkor már nincs ki. És nincs hozzá a lélek... és az enyémek még kisebbek.. de csak úgy engedelmeskednek, ha a vesszővel megyek utánuk. Szörnyű látvány lehet, nem?:? Na, de elmúlik ez is...és aztán azt mondjuk, bárcsak leültem volna velük játszani egy kicsit...mert később már nem lesz kivel. De hát így tanulgatjuk a türelmet! Angéla puszil

márta said...

Én is puszillak! Annyira jó lenne rólatok is tudni ezt-azt, a hétköznapjaitokról ...:)