Sunday, April 1, 2007

Pillanatfelvételek máról és tegnapról

  Csak gyorsan leírok néhány dolgot, hogy ne felejtsem el, miért is vagyok boldog mostanában.
  1. Szinte egész hetes távollét után hazajött Tibi. Szinte elfelejtettem már, milyen jó, ha reggel nem egyedül ébredek.
  2.Tegnap reggel csodás volt az idő, amikor elmentem kifliért. Szeretem a friss, hűvös reggeleket, amelyek a jó ígéretét hordozzák.
  3. Segíthettem valakinek, akinek nagy szüksége van rá. Lehet, hogy egyszer még többet is mesélek erről. Nagyon örültem, amikor jelezte, hogy megérkezett hozzá, amit küldtem.
  4. Ma délelőtt a hitről volt szó a gyüliben. Valami lényegeset értettem meg. Nem az a lényeg, hogy mekkora hittel ülök le egy székre, hanem az, hogy rá üljek. Akkor is meg fog tartani, ha csak hosszú töprengés és nagy félelmek között ülök le rá.  Kicsi hittel is messze lehet jutni.
  5. Jó látni, hogy az öcsém mennyire boldog.
  6. Kaptam ajándékba egy Friderika DVD-t. Annyira örültem neki, hogy legalább tízszer megköszöntem. Rajta van "Az Édenkert" c. szám is, amit mindig megkönnyezek.
  Legyen elég ennyi most. Örülök, hogy jön a Húsvét. Jövő héten szerzek valahonnan barkát, mert már előszedtük a pici festett fatojáskáinkat, amit felaggatunk 
majd rá.

No comments: