Monday, April 16, 2007

Nyuszik az autópályán

  Mintha kicsit mosolygóssá vált volna a bemondónő hangja a rádióban az előbb, amikor a hírekben elmondta, hogy 15 km-es sor alakult ki az M1-es autópályán Győr irányába. Az ok: felborult egy nyuszikat szállító kamion, és a többezer tapsifüles szanaszét szaladt. Most próbálják összeszedni őket. Én erről már hamarabb tudtam, mert történetesen egy közeli rokonom ismerőse is ott van most a dugóban. Gondolom ő nem kuncog olyan vidáman a történeten, mint én :) Mondták, hogy a szembesávokban lehet menni, de csak óvatosan, mert ott is ugrál egy-két nyuszika.
 Én a nyulakkal tartok. Igazán együtt érzek a kamion sofőrjével, a nyuszis céggel és a dugóban szentségelőkkel is, de remélem, minél több nyuszi megtalálja új otthonát most a réteken. Hajrá nyuszik!

2 comments:

csillag said...

Kíváncsi vagyok hány nyuszit sikerül összefogni. Ha megtudod, tudósíts minket is:D

márta said...

Most olvasta, hogy az 5000 nyusziból 4400-at összefogdostak. Kb. 500-an az örök vadászmezőkre költöztek, és a többi 100 már szabadon éli valahol világát :)