Wednesday, April 4, 2007

Nálam okosabbaktól kérdezem, hogy...

...hogy került be a nyuszi a Húsvét szimbólumrendszerébe? Ezt azért kérdem, mert vasárnap én tartom a gyerekfoglalkozást, és arra gondoltam, hogy a húsvéti történet mellett megbeszéljük a szimbólumokat is. A piros tojásra, a csibére, a bárányra már kigondoltam a magyarázatot, de a 
nyuszikánál megakadtam. És ha elegánsan meg akarom majd kerülni a témát, biztosan rákérdeznek. Amúgy nagyon jó kis alkalom lesz reményeim szerint, kitaláltam már mindenféle játékot és barkács-ötletet, csak legyen majd idő mindenre ...

3 comments:

Időbeosztás-guru said...

Nem vagyok nálad okosabb, de rákerestem, és van egy pár érdekes oldal:

http://ask.yahoo.com/ask/20021108.html

http://www.chiff.com/a/easter-bunny.htm

Na meg egy magyar cikk:
Husveti szimbolumok

Kulonben Uj-Zelandon le akarjak valtani a husveti nyuszit, mert ott nagyon utaljak a nyulakat:
Transindex cikk

Anonymous said...

van netunk :)))) puszi nektek:) szep volt a hetvege nalatok. es ha nem jo a husvet,akkor gyorsan talaljatok ki valami mas megfoghatot,mikor hozzank johettek, mert mar elegge beleeltem magam, es valamivel kell helyettesiteni :) na jo, nem olyan veszes, csak tenyleg varom hogy meglatogassatok. ildiko

natikrisz said...

Ildikó, Pestre várod ilyen lelkesen a látogatókat? Vasárnap a Golgotában leszünk. Találkozunk?