Friday, April 20, 2007

Enikő




  Ezelőtt négy évvel pontosan Húsvét vasárnapja volt. Reggel, mikor felkeltem, éreztem én, hogy különleges nap lesz. Aztán örömmel vegyes rémülettel állapítottam meg, hogy bizony nem istentiszteletre, hanem a szülészetre fogunk menni. Enikőnk úgy gondolta, hogy ő aznap akarja meglátni a napvilágot.
  Délután öt óra körül meg is született egészségesen és bömbölve, és rögtön láttam rajta, hogy csodaszép.
  Nagyon-nagyon szeretem, csak úgy önmagáért is és még néhány dologért:
  1. Senki sem tud rám olyan odaadóan nézni, mint Ő. A rajongás amúgy kölcsönös:)
  2. Senki sem tud olyan finom bárány-puszit adni, mint Ő. A bárány-pusziban amúgy semmi különleges nincsen, csak Enci adta a nevét.
  3. Vele játszom a legjobb foci-partikat a folyósón.
  4.  Hamar megbocsát.
  5. Még nem találkoztam olyan emberrel, aki ne mosolygott volna, ha ránéz. Valószínűleg azzal a küldetéssel érkezett, hogy mosolyogni tanítsa a felnőtteket.
  6. Akkor is nagyon édes, amikor hisztizik ( nem mondom, hogy ez ritkán fordul elő :))
  
   BOLDOG SZÜLINAPOT, ENIKŐ!

4 comments:

Adona said...

boldog szulinapot Enikonek!

csillag said...

Igen, én is kívánok neki Bolog Szülinapot:). Legyen sok örömötök benne, vidítson fel minden nap.

Józsi said...

Boldog szulinapot a mi reszunkrol is !

Időbeosztás-guru said...

Huh, tehnikailag itt már 21-e van, de ott nálatok még nem, úgyhogy kívánok én is gyorsan boldog szülinapot Enikőnek! Egyvalamit kifelejtettél a listából: Enikő hasonlít a legjobban anyukádra :)