Wednesday, April 18, 2007

A foci és én

  Jaj, úgy izgultam az előbb, hogy vajon ki nyeri a 2012-es Futball Világbajnokság megrendezésének jogát...Ugyanis néhány perce jelentették be, hogy Lengyelország és Ukrajna lett a győztes. Övék a jog, foghatnak neki stadiont és szállodákat építeni. De nem miattuk izgultam, hanem azért, mert Magyarország is ott volt az első három pályázó között, de hát nem nyertünk. Pedig jó lett volna, már azt terveztem, hogy majd befestem magam nemzeti színűre, felteszek egy bohócsapkát és majd ott fogok szurkolni, mindegy hogy kinek. Nincs kedvenc csapatom. Focit is csak négyévente nézek, és akkor annak a csapatnak szurkolok, ahol több a jóképű focista.
  Legutóbb a franciákkal tartottam, de aztán ez a Zidane elvette a kedvemet az egésztől, amikor lefejelte az ellenfelét.

5 comments:

tootles said...

2012-ben nem világbajnokság, hanem Európa-bajnokság lesz.

Anonymous said...

De azért aranyos a lelkesedésed. Én is nagyon csalódtam a döntés kapcsán.

márta said...

EB vagy VB, nekem igazán egyre megy! :) Aztán rájöttem, hogy elhibáztam, amikor újra hallgattam a híreket az autóban...

Anonymous said...

Hat sajnalom, hogy nem a magyarok nyertek el a jogot, mert azt megneztem volna, hogy fested ki magad nemzeti-szinure :)
Lefejelte, vagy lefejezte, melyiket akartad mondani ?
Jozsi

márta said...

Hát lefejelte, nem? A lefejezés az a hóhér dolga, vagy nem? Most jól összekavartál...