Tuesday, February 19, 2008

Mint köztudott,


tiszta bögremániás vagyok, és nagy most az örülés a lelkem mélyén, mert kaptam egy újat (a Douwe Egbertsből ha veszel három csomaggal, akkor a bögre az ráadás :), és kár, hogy már túl késő van a kávéiváshoz, és épp ezért várom a reggelt, mert akkor pont megfelelő idő lesz hozzá, salala. Amúgy, pont ilyen bögréje volt annak a zeneiskolai titkárhölgynek is, akinél a múlt héten fizettem be valami szolfézs és zongoraórák díjait, és emlékszem, hogy annyira megirigyeltem tőle, hogy ilyenje van, és tessék, erre fel most már nekem is van. Az élet apró örömei...

8 comments:

Anonymous said...

te ekkora nagy bögre kávét megiszol?? ne már!!! amúgy szép bögre:)

SKata said...

Nagyon faja kis bögre:)))!
Kívánhatnál akkor mostmár mást is...esetleg egy kis Világbékét....?!:)

márta said...

Emi: persze hogy nem, ki is ugrana a szívem...de legalább nem lötyög ki belőle...:)
Skata: nekem minden vágyam még egy bögre...:)

Noémi-Ruth said...

Wowww, nekem is van ilyen! És én is nagyon szeretem :)))

SKata said...

Hehe,bögreinvázióóóóóóóóóó,segíccséééééééééééééég:))))!

Anonymous said...

nekem is van egy ehez hasonló...és én abból iszom a kávét,persze tejjel:)

liv said...

Látta a Zurad, hogy "bögre áll a laptopon?" Hehe, egy ilyen fotóért én halál lánya lennék-még ha üres is az a bögre! :D :D :D

márta said...

Én is az vagyok...de hát lázadni is kell néha-néha...:)