Tuesday, February 12, 2008

Névrokonok

6 comments:

Anonymous said...

kerek egy kis "wikipedia"-t a cimhez. total tanacstalan vagyok, komolyan :)

Anonymous said...

én sem értem, hogy jön az a cim a képhez:)

márta said...

Az jó.:) Lehet, hogy tévedtem, de nekem ez ugrott be, mikor megláttam...Merthogy mindegyik torony akar lenni, nem? Jó, lehet az antennaféleséget nem éppen toronynak hívják, de én azt hittem, hogy igen. És élveztem, ahogy ott van egymás mellett a két ellentétes de mégis hasonló dolog: az egyházi és a világi, a régi és az új, mindegyik felfele mutat és mindegyik valahogy egy fent lévő dologgal való kapcsolatra utal. De ha valamit már ennyit kell magyarázni, akkor tényleg nemjó a cím, naés? :)

Anonymous said...

jó az a cim, csak én vagyok csacsi, naés?:))

márta said...

Nem ám, nem jó a cím, T. azt mondta, az nem torony, hanem antennaállvány. Cím azért marad, örök okulás céljából az utókor számára.

Anonymous said...

koszi szepen :)
lehetne pl. egy viztorony, ortorony, iranyito-torony... a babel az mar nagyot bukott :)

szoval akkor errol fog beszelni majd az utokor. nem semmi ;)