Thursday, February 14, 2008

Bálint-nap van,

meg minden...Mindenfele szívecskezuhatagok, plüssmackók, meg ilyenek...Jobb helyeken mindennap Bálint-nap van, ugye...Mi, megmondom őszintén, nem tartjuk meg, meg is lepődnék, ha ma kapnék valami szív alakú akármit, de azért tudom, hogy szeretve vagyok. Például onnan tudom, hogy az illető engem hív fel, ha lát egy vicces varjút, és szerintem ez egyértelmű jele a szerelemnek. De azért örülök, hogy az egész világ ma rózsaszínben látja a másikat, és ennek örömére íme valami kis versrészlet azoknak is, akiknek még lángol az arca, azoknak is, akiknek már nem, vagy csak eztán fog...
"(Visz a vonat, megyek utánad,
talán ma még meg is talállak,
talán kihűl e lángoló arc,
talán csendesen meg is szólalsz:

Csobog a langyos víz, fürödj meg!
Ime a kendő, törülközz meg!
Sül a hús, enyhítse étvágyad!
Ahol én fekszem, az az ágyad.)"

(JA, Óda, Mellékdal)

Ja, és boldog névnapot a Bálintoknak, különösképpen Annak, aki itt is szokott bóklászni, és akivel időnként zseniálisan félreértjük egymást, ami nem baj, mert így sokkal viccesebb az élet.

6 comments:

Anonymous said...

BB-t BB-nek! (Az első BB Boldog Bálint-napot jelent :D )

Levente

Anonymous said...

Most ünneprontó leszek: miért pont József Attila egy ilyen különleges napon?

márta said...

Rena: 1. Miért pont ne? :) 2. Nemcsak e különleges napon, állandóan idézem. 3. S amúgy is, számomra ez a nap pont olyan különleges, mint az összes többi.

Anonymous said...

..és mert a sok giccs mögött pont erről is kéne szóljon e 'különleges' nap. Legalább mellékdalként. Szerintem.

SKata said...

Szeretem ezt a verset,nagyon!Köszi,hogy emlékeztettél rá:)!
Ja, és B.B.:)))!

Anonymous said...

apropo, ker valaki egy BB-?
azok a regi reklamok... amikor csak azt hallottam, hogy BB :))
szoval, kit kinaljak meg egy Balaton-Boglarival? ;)