Monday, February 18, 2008

Komolyan mondom,

sok agyafúrtmánysággal találkoztam már, de ilyennel még nem...Szóval bejelöltek az iwiwen :), (merthogy én olyan vagyok, hogy várom, hogy a sült galamb a számba repüljön), és sehogyse tudok rákattintani az "ismerem"-re, mert totál eltakarja egy állandóan felugró és nagyonidegesítő reklámablak, amit persze totál nem lehet se lezárni, se odébbrakni, se agyoncsapni, se leforrázni, se darabokratépni, se semmit. Sőt majdnem rákattintottam a "nem ismerem"-re, mert az ablakocska alól csak valami "smerem" látszik ki, és azt majdnem félrenéztem "ismerem"-nek. Hát a méreg eszen meg...

3 comments:

Anonymous said...

A ziwiw monnyon le!

márta said...

Hehe, látszik, hogy melyik városban tartózkodsz...csak ragadt rád valami a pesti virtusból.:)

Anonymous said...

ALT+F4