Friday, February 8, 2008

A tegnapi nap


legjobb pillanata az volt, mikor vásárolgattam egy bizonyos boltban (ez nem a reklám helye), és egyszercsak nagy zsivalygást hallva, hát látom, hogy az én kis családom jön felém, a gyerekek az apjukkal (említettem nekik, hogy beugrok vásárolni németóra után). Mindenki a nyakamba ugrott, mindenki egyszerre beszélt persze, és mindenki azonnal elkezdett kuncsorogni valami kis édességért...(Najó, T. azért éppenséggel nem...:) Este aztán úgy esett, hogy halálosan szomorú voltam, meg minden, de mikor eszembe jutott ez a kis jelenet, már csak mosolyogni tudtam...Na tessék, már nemcsak képeket mesélek el, hanem ilyen youtube-ra kívánkozó kisfilmeket is...

6 comments:

Betti said...

Hát ez nagyon szép, a történet és a kép is, végül még könyvet fogsz írni :).

Adona said...

a kep nekem s nagyon tetszik!!! :)

Anonymous said...

Jó a cimke is amivel elláttad ezt a bejegyzést: VALAMISZÉP, hát az, szép!

SKata said...

Ez jó volt,rámfért:))!

Klári B. said...

Aranyos kis csalad vagytok ti, alig varom mar, hogy nekem is ilyen szep, nagyobb csaladom legyen. :) es ezek a te bejegyzeseid mindig csak derut hoznak az eletunkbe. :)

Erzsike said...

szia marti!!mikor lepsz fel a netre,hogy tudjunk veled beszelni!!Puszilunk mindenkit!!