Monday, February 4, 2008

Nem akarom elkiabálni,

de szerintem egy ideje már, hogy itt a tavasz. És engedtessék meg nekem egy kis nyafogás: jajajaj, mit nem adnék jó kis túráért, akárhol, akárkivel, csak el a városból...Persze, az első kis emelkedőn már vissza akarnék fordulni, amilyen jó formában vagyok mostanság...de akkor ugyanilyen nyafogósokkal indulnék el, mint jómagam, és eljátszhatnánk a Törpapás dialógust:
-Törpapa, messze van még a csúcs?
-Nincs már messze, törpikék...
(Ezt vagy 5X kell elismételni)
-Törpapa, messze van még a csúcs?
-IGEN, MESSZE!
Najólvan, nyafogás over, én pedig jól elmegyek inkább a pincébe vajat csipegetni...

5 comments:

amilgade said...

Nem kiabáltad el! :-) Én is érzem!!!!

Noémi-Ruth said...

Na neeeee, még van a pincében az eldugott Raffaellóból? :D

márta said...

Nincs, mióta megette a tartalékot a BizonyosÁllat...

Noémi-Ruth said...

a szöszbe, hogy merészelte?

encóka said...

hol az a tavasz? mert én nem látom...