Wednesday, February 6, 2008

Ez a kis izét


tegnap vettem egy vegyesbolt-féleségből...Volt egy kis időm aztán bementem. Nem gondoltam, hogy ma még vannak ilyen helyek. Volt ott minden, egy csomót bámészkodtam. Ezt a kis edénykét nem volt szívem otthagyni, mert kicsit beleszerettem, csak most nem tudom, mire használjam, annyira picike. Olyan három ujjnyi a magassága, és nekem elég vékony ujjaim vannak. Teát nem főzhetek benne, mert én kb. félliteres bögrében iszom a teát, hacsak nem apránként akarom felforralni hozzá a vizet. Esetleg használhatnám a kávéfőzéshez oly módon, hogy a lefőtt kávét apránként beleöntöm és onnan a bögrébe. Vagy túrázáskor felkötöm a hátizsákomra, és mikor hűs vizű forráshoz érünk, ezzel veszek vízmintát. Sokféle lehetőség van. Na, nem tudom, még meg kell találjam a funkcióját... vagy egyszerűen csak lesz egy édeske, de használhatatlan edényem. Különben is, nem kell mindig utilitaristának és praktikusnak lenni...

8 comments:

SKata said...

Tényleg nagyon édi!!!És túrázáshoz ideális,mert kicsi,nem nehéz és pár korty hűs forrásvizet kényelmesen tudsz Vele vételezni:)!Jaj,de szomjas lettem...

natikrisz said...

Ha capuccinot iszol ennyi forro viz epp eleg a tej melle...

Anonymous said...

Az üzletben kellet volna kérjél használati utasítást hozzá. Meg van olyan is, hogy írja a cimkéjén, hogy mire való vagy a neve is sok terméknek elárúlja a funkcióját.

Tücike said...

En is kapucsinnot keszitenek vele. vagy nessz kavet kavarnak ki. Az az elonye, hogy pici, igy nagyon hamar felforrik benne a viz. Es amikor AZONNAL kersz egy nesszt, milyen hamar elkeszited ...

katics said...

Nálunk az ilyenek automatikusan a játékkonyhában kötnek ki. Aztán szükség esetén kikölcsönzöm a nagykonyhába :)

márta said...

Igen, már kérték, de inkább veszek még egyet nekik, mert ez az ENYÉM! (Ennyit arról, hogy az évek során eltűnt az önző énem...:)

Klári B. said...

Emlekszem, mikor Aniko kapott a babakonyhaba valo rendes edenyeket ajandekba. Olyan volt mint a tobbi, csak ez kicsi,eski is probaltuk a sutovasat tojassutesre :)

Klári B. said...

A te kis edenykedet meg viragcserepnek is elkepzelnem. :)